אם את/ה יודע/ת שיש לך שירות או מוצר מעולה ולא מבין איך לא מסתערים על העסק שלך.
אם נמאס לך לבזבז זמן וכסף בשיווק שלא מניב תוצאות ואת/ה לא יודע/ת איך להביא לקוחות לעסק שלך.
זה הזמן להפסיק לדאוג!
ולהתחיל ליישם את הסודות שכתבתי במיוחד עבורך במדריך הנוכחי.
רוצים לדעת עוד קצת עליי?
במדריך תקבל/י 5 סודות שיאפשרו לך לייצר מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות פוטנציאליים, להניב פניות מלקוחות ולהפסיק לדבר אל הלקוחות ולהתחיל לדבר עם הלקוחות שלך, לבדל את עצמך משאר המתחרים ולהתחיל לקבל פניות כבר מהיישום של הטיפ הראשון. מי שלא מכיר עקרונות אלו עלול לחשוב שזה מאוד קשה, אבל אנחנו עושים את זה עבור הלקוחות שלנו כבר 13 שנים, ועקרונות אלו הרבה יותר קלים ליישום ממה שנראה למי שיודע איך ליישם אותם. אז קדימה! השאר/י פרטים ותקבל/י למייל את המדריך.
בהצלחה!
שלכם, דנאי כתב, סמרט-ווב
הדבר הראשון שצריך לעשות, עוד לפני האתר, לפני כתיבת מסרים והרבה לפני הקמת קמפיין פרסומי.
הדבר הראשון שצריך לעשות, עוד לפני האתר, לפני כתיבת מסרים והרבה לפני הקמת קמפיין פרסומי.
הדבר הראשון שצריך לעשות, עוד לפני האתר, לפני כתיבת מסרים והרבה לפני הקמת קמפיין פרסומי.
הדבר הראשון שצריך לעשות, עוד לפני האתר, לפני כתיבת מסרים והרבה לפני הקמת קמפיין פרסומי.
הדבר הראשון שצריך לעשות, עוד לפני האתר, לפני כתיבת מסרים והרבה לפני הקמת קמפיין פרסומי.
נעים מאוד, שמי דנאי, בעלת עסק למשרד פרסום בשם סמרט-ווב. אני מלווה ומקדמת עסקים מעל 14 שנים, עם לקוחות שממשיכים לעבוד איתי במשך שנים רבות. הגעתי לעולם העסקים לאחר שעבדתי בשיווק במשך שנים בחברות היי-טק שעבדו עם לקוחות בעיקר בחו"ל. הייתי אחראית על שיווק, שימור לקוחות, הדרכת עובדים, ניהול שירות לקוחות ועוד. בשנת 2007 עזרתי להקים מוקד מכירות ולהדריך את העובדים החדשים, עבור שלוחה רומנית של חברה מוכרת ישראלית בשיתוף פעולה עם הצוות הרומני. המוקד ביצע שיחות טלמרקטינג לשוק האיטלקי, אני הייתי אחראית על גיוס עובדים, הכשרה ומשוב.
במהלך שנות עבודתי בחברות היי-טק בתחום השיווק עברתי מגוון השתלמויות במכירות, קידום ושיווק פרונטלי, טלפוני ודיגיטלי והמתחתי בעבודה מול מגוון מדינות בחו"ל הן כעובדת חברה ולאחר מכן גם כעצמאית. אני מקפידה ללמוד ולהתחדש באופן שוטף כדי להביא את החידושים האחרונים לקהל לקוחותיי ולוודא שהלקוחות שלי יבלטו באופן משמעותי על פני המתחרים. היכולת שלי לעבור השתלמויות בחו"ל בשפה מקורית, בזכות העובדה שאני מדברת 6 שפות ושמקנה לי יתרון משמעותי בידע על חידושים ושיטות שפחות מוכרות בארץ, כך שלקוחותיי בולטים על פני מתחרים.
בנוסף, אני מייסדת ומנהלת מגוון קהילות גדולות ומאוד פעילות בפייסבוק. אני מנוסה ביצירת תכנים ויראלים שמגיעים לחשיפה ומעורבות מאוד גדולה (עשרות אלפי חשיפות).