פרסום בפייסבוק - כמה, למה ובעיקר - איך?

אם תשאלו כל איש פרסום "איפה אני צריך לפרסם?" התשובה תהיה זהה: "פרסום אפקטיבי הוא פרסום שנעשה במדיה שבה נמצא קהל היעד שלך!".
גם אם התשובה נשמעת מתחמקת ודיפלומטית במקצת, למעשה, היא נותנת לנו תשובה מעולה היכן צריך כיום לפרסם כשרוצים להגיע לקהל רחב ככל האפשר – בפייסבוק. אבל, כמו לכל מדיה אחרת, גם לשיווק בפייסבוק כללים וכלים משלו, וכדאי להכיר אותם, על מנת להפיק משיווק זה את המירב.

אז למה
דווקא פייסבוק?

?

למה פייסבוק?
לפניכם כמה עובדות על פייסבוק, אשר נחשבת כיום לרשת החברתית הגדולה והמבוססת ביותר
2.13 מיליארד

משתמשים בממוצע בכל חודש ברחבי העולם

2,130,000,000

לצורך קבלת פרופורציה, אוכלוסיית העולם מונה קצת מעל ל-7.5 מיליארד אנשים. כלומר, כמעט שליש מאוכלוסיית העולם נמצאת בפייסבוק בזמן כלשהו במהלך חודש נתון.

זמן השהיה הממוצע בפייסבוק למשתמש הוא
מה שאומר עבורכם, כמפרסמים, שעומד לרשותכם זמן
חלון הזדמנויות קצרצר ללכוד את תשומת ליבו של הלקוח שלכם
פרופילי משתמש חדשים נוצרים בכל שנייה
מה שאומר עבורכם, כמפרסמים, שהקהל הפוטנציאלי לפרסום שלכם גדל בהתמדה
מכלל התושבים בישראל

משתמשים בפייסבוק

מה שאומר, עבורכם, כמפרסמים, זה שאתם לא צריכים לפזר את כל הפרסומים שלכם על פני המדיות השונות, רק להתאים כל פרויקט ומודעות לקהל היעד הספציפי שלהם

לחץ כאן
למה פייבסוק?

ועכשיו    באמת

למה פייסבוק?

אחרי הנתונים האלה, שפורשים בפניכם קהל פוטנציאלי, לפייסבוק ישנם גם יתרונות ספציפיים יותר, שמנתבים אתכם למימוש הפוטנציאל הגלום במיליוני הישראלים

לחץ כאן

פייסבוק מאפשרת קידום ב-2 אפיקים

שתי המערכות (האורגנית והממומנת) קלות לתפעול ולניטור וניתן להשיג באמצעותן תוצאות מניחות את הדעת, גם אם אינכם מקצועני שיווק או מנהלי מדיות מקצועיים
לחץ כאן
קידום אורגני
מתבצע דרך פרופיל פרטי, דף עסקי או קבוצות
לחץ כאן
קידום אורגני

מתבצע דרך פרופיל פרטי, דף עסקי או קבוצות

מקודם (תחת שם העסק), וזוכה לתוצאות טובות במנוע החיפוש של גוגל

לחץ כאן
קידום אורגני

מתבצע דרך פרופיל פרטי, דף עסקי או קבוצות

מקודם (תחת שם העסק), וזוכה לתוצאות טובות במנוע החיפוש של גוגל

כבר בעת הגדרת הדף העסקי ניתן להגדיר קהלי יעד - על פי מיקום גיאוגרפי ורדיוס, גילאים רלוונטיים, מין ותחומי עניין

לחץ כאן
קידום אורגני

מתבצע דרך פרופיל פרטי, דף עסקי או קבוצות

מקודם (תחת שם העסק), וזוכה לתוצאות טובות במנוע החיפוש של גוגל

כבר בעת הגדרת הדף העסקי ניתן להגדיר קהלי יעד - על פי מיקום גיאוגרפי ורדיוס, גילאים רלוונטיים, מין ותחומי עניין

דפים עסקיים וקבוצות מאפשרים לכם ליצור ערוץ תקשורת דו-כיווני עם המתעניינים והלקוחות שלכם

לחץ כאן
קידום אורגני

מתבצע דרך פרופיל פרטי, דף עסקי או קבוצות

פייבסוק מאפשר לכם לנטר את התעבורה והפעילות בדף, לזהות פיקים של טראפיק, ולכוון פרסומים לשעות הנצפות ביותר זמן רב מראש

קידום אורגני

מתבצע דרך פרופיל פרטי, דף עסקי או קבוצות

פייבסוק מאפשר לכם לנטר את התעבורה והפעילות בדף, לזהות פיקים של טראפיק, ולכוון פרסומים לשעות הנצפות ביותר זמן רב מראש

שיתופיות היוצרת ויראליות – הפרסום יכול להיחשף בדקות לאלפי אנשים, בזכות לייקים שנעשים ושיתופים של גולשים. בדרך זו ניתן להגיע גם לקהלים ולגולשים שלא חשבתם עליהם מראש

קידום ממומן
פרסום מודעת אמצע או מודעת צד
קידום ממומן

פרסום מודעת אמצע או מודעת צד

אמצעות פילוח קהל יעד הממוקד לפרסומים או רימרקטינג - מודעה רודפת למי שביקר באתרכם

קידום ממומן

פרסום מודעת אמצע או מודעת צד

אמצעות פילוח קהל יעד הממוקד לפרסומים או רימרקטינג - מודעה רודפת למי שביקר באתרכם

עלויות הפרסום הממומן בפייסבוק נמוכות באופן ניכר מאלה שבמדיות אחרות, אבל החשיפה והאפקטיביות שלהם רבה הרבה יותר גבוהות

קידום ממומן

פרסום מודעת אמצע או מודעת צד

אמצעות פילוח קהל יעד הממוקד לפרסומים או רימרקטינג - מודעה רודפת למי שביקר באתרכם

עלויות הפרסום הממומן בפייסבוק נמוכות באופן ניכר מאלה שבמדיות אחרות, אבל החשיפה והאפקטיביות שלהם רבה הרבה יותר גבוהות

את המודעות הממומנות ניתן לפרסם במספר דרכים: קידום פוסט, או פרסום דרך ה-Ads Manager, המאפשר פניה לקהל יעד ממוקד

למי מתאים לפרסם בפייסבוק
להבדיל מקידום בגוגל, הפרסום בפייסבוק, מתאים ללקוחות פסיביים, כאלה שלא חיפשו מידע באופן פעיל, אבל המוצר או השירות עשויים להתאים להם ולעניין אותם. נוח מאד לגולשים המשתמשים בפייסבוק למצוא "מול" עיניהם פרסומים שבמידה והם מעניינים אותם, הם יכולים להקליק עליהם, במידה ולא, תת המודע שלהם סורק אותם, כשהעיניים ממשיכות לרפרף הלאה בפיד.
למי לא מתאים פייסבוק
מאחר והפרסום בפייסבוק פונה ללקוחות פסיביים, הוא איננו יעיל כאשר מדובר בלקוחות שזקוקים כאן ועכשיו לשירות כלשהו או לפתרון בעיה באופן מיידי (בניגוד לקידום הממומן בגוגל, שזו גדולתו). לכן, למשל, מודעות יעילות של שרברב תעסוקנה בפעילות יזומה (כמו החלפת הצנרת בבית) ולא תתמקדנה בפתיחת סתימה בכיור המציקה ללקוח כרגע
logo_draft

למה אתם זקוקים ל-Smart Web?

בפרסום בפייסבוק ישנם ניואנסים וטריקים קטנים שרק מי שעוסק בכך באופן מקצועי מכיר אותם. למשל:

  • הכרת הסיבה להעדפת פרסום בפיד על פני פרסום בעמודה הצידית
  • מתי שולחים את הגולשים ה"חוצה", אל מחוץ לפייסבוק ומתי משאירים אותם בתוכו
  • כיצד בוחרים את התמונה האפקטיבית ביותר לפלח השוק שלכם

על פני השטח נראה שפרסום בפייסבוק הוא משהו שכל אחד יכול לעשות בזמנו הפנוי (בעשר הדקות שבין הקפה של הבוקר לקריאת החדשות ברשת), במציאות, מדובר במשימה מורכבת בהרבה ממה שיכול להיראות בתחילה. בשביל זה, אתם זקוקים למקצוענים, ופה אנחנו נכנסים לתמונה.