פרסום ב- Google AdWords

מעוניין לפרסם את המוצר שלך באופן מידי?
יש לך מוצר חדש, מבצע, או תקופת חגים קרבה שאתה לא רוצה לפספס בה את היקף המכירות?
Google AdWords נוצר במיוחד בשבילך.

מה זה Google AdWords?

פלטפורמת הפרסום של Google AdWords, מהווה פרסום ממומן, כזה שאף אחד לא יוכל לפספס.
אם תנסו להקליק מילת חיפוש בגוגל, תגלו את הקישורים הממומנים בראש רשימת החיפושים, ובצד שמאל שלהם.

כשמפרסמים ב- Google AdWords בצורה חכמה ומקצועית, העסק או המוצר עומדים בראש רשימת התוצאות בצורה שאף אחד לא יוכל לפספס אותו.
הפרסום עובד, וזה לא הכל. גולת הכותרת היא צורת התשלום:
במידה והלקוחות לא הקליקו על המודעה שלכם, אתם לא צריכים לשלם אפילו אגורה.
מכאן יוצא שאתם משלמים רק לאחר חשיפת הלקוח לפרסום שלכם, ובכך מקבלים בחזרה את ההשקעה הכספית שהוצאתם על הפרסום.
לא נחשפת?- לא שילמת.
בצורה זו ניתן לפרסם גם בתקציב נמוך ולשלוט בו, להפסיק/לשנות את הקמפיין אותו במידת הצורך בכל זמן שתרצו, לעקוב אחר סטטיסטיקות, לפרסם ולמקד את הקמפיין שלכם על פי פילוח האוכלוסייה מדוייק.
בונוס נוסף של Google AdWords: בטלפון הסולולארי, בו מתבצעים רוב החיפושים בגוגל כיום, הלקוחות הפוטנציאלים יוכלו להתקשר אליכם ישירות מההודעה.

אז איך מפרסמים בגוגל אדוורדס?

בוחרים מילות חיפוש רלוונטיות לאתר שלכם, וקוצבים סכום אותו אתם מעוניינים להשקיע בקמפיין.
אם לדוגמה העסק שלכם עוסק בסדנת קונדיטוריה זוגית, מילות החיפוש יוכלו להיות לדוגמה:
סדנא זוגית, לימוד קונדיטוריה, שוקולד, יום נישואין, יום הולדת, יום האהבה, מתנה לבת/בן הזוג, ועוד..
כשהלקוח הפוטנציאלי יקליק את מילות החיפוש האלו או דומות להן, האתר שלכם יופיע בראש רשימת החיפוש במידה וקודדתם את מילות המפתח בצורה נכונה מול המתחרים הרבים על אותו החיפוש, והקמפיין/אתר איכותיים על פי הקריטריונים שגוגל קבע.

למי הפרסום ב Google AdWords מתאים?

פרסום ב Google AdWords מתאים לכל העסקים- קטנים וגדולים.
עסקים קטנים ובינוניים, שמטבע הדברים התקציב שלהם מוגבל יותר, יוכלו להינות מצורת פרסום זו במיוחד לאור כך שהתשלום מותאם לחשיפה, במיוחד במידה ומעוניינים לפרסם את העסק/מוצר באופן מיידי.

למי לא מתאים לפרסם ב- ב Google AdWords?

בתי עסק שהלקוחות מגיעים אליהם מפה לאוזן (לדוגמה: פסיכולוג)
במידה והתחרות באינטרנט גדולה מידי קשה להגיע לתוצאות הראשונות בקידום הממומן.
מוצרים שצריך למדוד או להרגיש אותם- הלקוחות יעדיפו להתנסות בחווית הקנייה בחנויות פיזיות (אם כי הם בד"כ ינטו להשוות מחירים ברשת)
בעלי עסק שהאיזור הגאוגרפי שלהם מצומצם, ובמילא מספר החיפושים שלהם ברשת הוא נמוך.

logo_draft

אז למה בעצם אתם צריכים אותנו?

העסק מסתבך כאשר ישנם בתי עסק רבים המתחרים על אותן מילות המפתח, ולכן גוגל מעלה את התעריף על כל קליק שתקבלו.
גוגל מדרגת את המודעות שלכם על פי קריטריונים מסויימים, כך שגם אם תשלמו מחיר גבוה, בכלל לא בטוח שהאתר שלכם יככב בתוצאות הבולטות של הAdWords.
כשהקמפיין שלכם מקבל ציון נמוך מגוגל הוא יציג את המודעה פחות וזה גם יעלה יותר. 
לעומת זאת במידה והקמפיין ומילות המפתח טובות, הציון שגוגל נותן לקמפיין גבוה, והעלויות פר קליק יהיו יותר נמוכות, וכך ניתן למקסם את הרווח.
יצירת הקמפיין ובחירת מילות המפתח הן מלאכה מורכבת מאד, ולכן אתם זקוקים למקצוענים שיעזרו למקסם את אחוזי ההצלחה שלכם בפרסום Google AdWords.